Livet hoppar inte lika hogt som loppor gor.

"Jag vill hem
Jag vill hem
Som jag saknar mitt svenska hem
Min madrass
Min hunds tass
Jag vill hem
Jag vill hem
Jag saknar regelbundna bloggtillfallen
Jag saknar battre filmer an "Pa smallen"
Jag saknar min mor
Jag saknar min icke-existerande bror
Han hette Kemper

Jag vill hem
Jag vill hem
Jag vill hem"

Jag vill faktiskt hem - tro det eller ej. Livet i Skottland ar inte "att leva loppan". Dennasatansdimma. Idag ska vi in till Edinburgh (Uttalas "ed - in - burra" som Allan sa trevligt forklarade) och jag ska nog forsoka fa lite shopping gjort. Om dessa satansspanjorer som jag bor med kunde speeda upp sin sminkning lite. Bara lite.

Jag, I och M i Italien ht07. Lange sen. Jag dromde om oss alla inatt - och da menar jag hela (gamla, maste jag val saga nu nar hosten narmar sig) 9Mi. Vad hande? Vi tog farval och gick vidare med vara egna liv. Det gick sa fort att det inte ens gjorde ont. Jag ar sjalv pavag bort (Sodra Latin, Sodra Latin!) och har inga som helst problem med det. Var ar ni, var tog ni alla vagen? Eller nej, svara inte, jag vill inte att det ska gora ont sahar i efterhand. Varfor gor det ens ont? Det ar ju inte som om jag saknar er, eller ngt. Ni vet, whatever. Typ. (Torkar bort en tar fran kinden)

Sodra Latin, Sodra Latin!
Jag vill hem
Jag vill hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0