Lyxfällan

...sitter jag inte fast i. Men som den tonåring jag är,
så har jag kopiösa mängder med skit.
Skitskit.
Och all denna skit skulle jag vilja bli av med.



Så om det är någon som har ett tipps på en loppis där man kan får hyra ett bord, eller lämna in sina grejer, låta någon annan sköta jobbet (Kapitalism!) och sen hämta ut pengarna SÅ SKRIV DET SOM KOMMENTAR TILL MIG!


Jag håller på att bli galen, min mamma håller på att bli galen, min hund får klaustrofobi i mitt rum... Och hon är ändå labrador som äter allt! Men tydligen inte skitgrejerna i mitt rum.

Snälla! Hjälp mig! Hjä-älp mi-ig!


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha loppisen i vårberg bland alla yallas kanske? ;)

2008-08-19 @ 19:21:26
Postat av: smula

tala om att jag känner igen mig! alltså... vi har tonvis (mest jag med gamla kläder) med prylar som borde bort! egentligen skulle vi i detta nu flytta till en liten etta på 50 kvm ist för vårt hus på 250 kvm... så att vi var helt TVUNGNA att slänga/skänka/sälja!

ska kanske tilläggas att jag är tragiskt nostalgisk me alla prylar... jag ser ett minne i allt!



lycka till me loppis o allt!

2008-08-20 @ 16:59:31
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0