Det här är poesi - Förlåt Kung Wester, men ni har fel

"Jag säger lek, lek med tanken

Det är det som tankar är till för.

Jag leker bara med döden

Och du frågar vad fan jag gör

Jag säger: Jag leker bara med döden

Det är det som droger är till för"

Jag som älskar att romantisera värdsliga ting
, beundrar och älskar solklart denna romantisering av drogmissbruk. Som inte är särskilt världsligt, det lärde jag mig på Vändpunkten. Men ändå. Ack, så vacker Martin får överdoser, blånande läppar och fradga att verka.

Nina Rochelle har varit min bästa vän nu i snart tre år. Wünderbar, ja.

Kommentarer
Postat av: Julia Flora

Wester är ej och kommer aldrig bli kung. puss puss på ph

2008-12-09 @ 21:10:04
Postat av: Ellinor den onde

mums, Rochelle!

2008-12-10 @ 00:31:27
URL: http://radiohymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0