Gramophone plays jazz

Jag måste hylla min egna produktivitet och kreativitet - tre (nu fyra) inlägg på en kväll. Varav ett består av tre bilder och ytterst lite text, men ändå. Åh, de endorfiner som frisläpps av att vara produktiv! Jag ska fortsätta, det kan jag med ganska stor osäkerhet lova. Men som sagt, jag lovar på osäkerhet. Ni vet hur det är. Much work and no play makes Johnny a dull boy.
Man kan ju tycka att jag borde hamna på någon slags "Mest aktiva bloggar"-lista, men icke. De finns ju tydligen människor med mer tid och mindre att skriva om, som postar inlägg var femte sekund.
Jag, å andra sidan, har ju mitt kungarike att styra.
Min självbiografi att författa, mitt krig att strida.


Därför får Ni nöja Er med det jag har att erbjuda. This is about it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0