Jag är inte en sån som sviker

...men ljuger gör jag friskt. För nu sviker jag Er igen - jag kommer ha ett blogguppehåll, p.g.a. universitetsstudier utomlands. I Skottland för att vara precis. Kul va? Nej, kanske inte. Jag som aldrig rört en golfklubba i hela mitt liv. Men men. Det blir spännande!

FÖRLÅT.

Som kompensation för att jag åker iväg nu, så lovar jag er massor av nya bilder
i höst!/när jag kommer tillbaka
! Känner att jag har blombilder på repeat nu -
jag som inte ens gillar blommor. Men om ni tittar riktigt nära, så ser ni att den här
är en hjärtformad blomma.

Är jag förlåten? :)
Pussar och kramar
/Sophia

Kommentarer
Postat av: smula

va kul för dig! självklart är du förlåten ;) !

2008-07-27 @ 10:28:53
URL: http://smula.blogg.se/
Postat av: Lollo

hejdå sötis!

Sorrie att jag inte hörde av mig, hade fullt upp, och nu åker jag till sicilien.

saknar dig!

2008-07-28 @ 03:48:08
URL: http://lifeoflowlow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0