Jag lever! Jag lever!

Herrejävlargud, förlåt det var inte meningen att glömma bort er! Eller alltså, jag glömde inte bort er, jag lovar, jag tänkte på er hela tiden! Kommer ni någonsin kunna förlåta mig?

Drama, ohplease, more drama:)

Nejmen, förlåt att jag inte skrivit på ett tag. Jag har varit upptagen, med vissa aktiviteter som inte lämpar sig att skriva på Intranätet. What goes cyber, stays cyber.
Min sommar so far har varit underbar. Självklart har jag tänkt på att blogga, det kryper i hela mig runt 24tiden varje natt, men ni måste förstå att far min bokstavligt talat bor in the middle of no bredband.

Jag kommer i nästa inlägg, som kommer nu alldeles efter, infoga lite bilder bilder från min sommar hittills. Helt ointressant för er som inte var där, men jag vill bara se till att hela internet vet om att jag faktiskt har ett liv:)

Okej, den bevisar inte att jag lever, men eftersom det är jag som har tagit
bilden, så får ni väl helt enkelt lita på att jag lever, att jag inte vilar med fiskarna.

Kommentarer
Postat av: Erik

omg that took you a bleeding long time! ^^

2008-07-23 @ 01:44:32
URL: http://cottagecheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0