Burn Baby, Burn

Swing low, Sweet chariot
Coming for to carry me home

 Landsort

Blubedibläbb. Jag ska parta ikväll. Supa bort min sorg, ni vet. Nej usch, så pubertalt och... Töntigt det lät. Men jag är på partyhumör. Love is never easy, love is never smooth. Love is like a aching problem in your tooth. That infects your youth. Nödrimm-allert! Haha. Kan ni komma på ngt mer som rimmar på det? And... (rimmar "spicy" på "easy"? Nej...) surprises you like a beach so breazy. Åh, jag ska nog inte hoppas för mkt på att få jobb på Gröna Lunds rimmstuga i jul. Fasen. Puss och kram. Mitt mål ikväll är att må dåligt imorgon. Party!

"You don't know if you're at a good party, until you pass out. Therefor, you may never know if you really are at a good party, cos you wont remember anythin the day after, because of the passing out." Full jänkare som jag träffade på en fest. Han har en poäng, men jag vet inte om det är en bra sådan.
Puss. Igen.
Störd. Funktion.
Lite. Kul. Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0