Gränsen mellan ren förvirring och poesi är hårfin

Om ni läser mina två senaste inlägg, så kommer ni lägga märke till en märklig sak. Eller inte märklig, så mycket som... Förvirrad och dubbelmoralisk. I inlägg nummer 1 ("Slinka") skriver jag att jag stör mig på folk som behöver uppmärksamhet 24-7. I inlägg nr 2 ("Back on Track") skriver jag att jag vill ha uppmärksamhet och uppskattning.

Vill ni att jag ska förklara det här, eller förlåter ni min snurrighet?
För annars så tänkte jag lämna det här bakom mig, och publicera
ett nytt, fristående och förvirrat inlägg:)

Men som sagt; vill ni att jag ska förklara ngt, så gör jag gladeligen det.
När jag har tid och lust.

Tillbakablick

Kommentarer
Postat av: smula

vilken ursnygg bild! verkligen "tillbakablick"... du är duktig på att både skriva o fota!

//smula

2008-06-17 @ 19:50:53
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0