Har du tittat dig själv i spegeln på sistone?

Nu kommer en orgie av mig, så se upp:
 Jag har tråkigt hemma
 Jag har ännu tråkigare
 Jag i Rättvik, inte så tråkigt. Det var vad man gjorde det till.

 Jag kl 06:35 på morgonen, när Max och Alex fortfarande inte gått
hem och Max fuckar runt med min kamera.

Har du tittat på dig själv i en spegel på sistone? Det har nämligen inte jag. Hur jag nu lyckats missa det, jag är ju tjej trots allt. Tolka "trots allt" som ni vill. Men jag satt här nu och kollade igenom bilder som togs härom kvällen, när Max och Alex var här, och slogs av tanken att jag inte har ngn som helst aning om hur jag ser ut. Min inre bild av mig själv har väl inte uppdaterats på... 5år. Sen jag gick i femman. Långt hippiehår, svarta yogabyxor och en så kallat flat-face. Jag hade ett otroligt platt ansikte på den tiden, don't ask why. Men herrejävlargud vad fel det kan bli. Den Sophia:n var ju inte särskilt sexig eller attraktiv, ännu mindre smart och älskad av alla. Som nu, haha.

Seriöst; titta er själva i spegeln once in a while.

NEJ, DET FANNS INGEN SOM HELST MENING MED DET HÄR INLÄGGET
Jag lovar, jag ska skärpa mig. SNÄLLA; SLUTA INTE LÄSA MIN BLOGG BARA FÖR DET HÄR!

Kommentarer
Postat av: smula

usch ja... jag önskar att jag inte tittade mig RIKTIGT så mkt i spegeln som jag gör... hmm... kan ju uppfattas ytlig... ;)

2008-06-25 @ 20:40:35
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0