Valfri tolkning på bildens samhörande till texten

... Själv kommer jag inte på ngt vettigt sammanhang mellan bild och text.
 Landsort
Imorgon ska jag upp och jobba igen. Men att jag fått igång mitt Intranät måste ju bara firas! Eller hur? Ushc, jag börjar snart känna mig som en bloggalist. En bloggverson av alkoholens alkoholist. Jag tar vilket tillfälle som helst som anledning till att få blogga. Jobbigt på jobbet? Skriv ett blogginlägg. Såg du en rökande femteklassare från Torsvik? Skicka iväg en notis i cyberrymden. Har du inget vettigt att skriva? Bota det med en blogghälsning.

Jag skriver ett inlägg senare ikväll. Om typ 20minuter, jag måste bara komma på ngt att skriva om.
På återseende
Jag fattar fortfarande inte den här funktionen

Kommentarer
Postat av: Lollo

Nu kommenterar jag mera.. :D

2008-06-25 @ 00:17:14
URL: http://lifeoflowlow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0