Yours truly, Sophia


Till Eder tjänst. Hoppas innerligen att min blogg fröjdar Eder ögon samt Eder öron.
Tyvärr kommer det nog bli ett smärre uppehåll i mitt bloggande, tills på måndag
åtminstone. Ska in till Stockholm (bor och jobbar där min pappa bor just nu,
ca 2h utanför Sthlm med buss) och pussa på pojkvännen min, som jag inte
träffat på 2veckor. Jag saknar honom så mycket. Ni vet när man har drömt en alldeles
sagolik dröm, men man kan inte komma ihåg vad det handlar om?
Det enda som har
etsat sig fast i ens minne är att den var helt underbar - så känns det. Det var så länge
sedan jag träffade Joel, att mina minnen känns fånigt härliga, som om dom inte var sanna.

Eder tillgivne: Sophia M.

Kommentarer
Postat av: smula

åh! den kärlekskänslan är såå underbar! med åren (usch, nu lät jag way too old) så blir den på ett annat plan... inte samma pirr, men mkt innerligare... ;)

2008-06-27 @ 07:19:23
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0