Jag trodde bara att det var jag som läste min blogg

Kära dagbok, bloggläsare och annat kvalster ute i cyberrymden

Idag kom det fram en tjej till mig i skolan och sa att hon hade läst min blogg. Tydligen ligger det en länk hit från någon annans blogg. Så jag gick in och kollade under antal individuella sidvisningar - och det var inte under 10 den här veckan. So to speak. (Vet inte om någon faktiskt talar så, men ändå)

Och jag som bara trodde att det var jag som läste det här!
image7

Men JUST DÄRFÖR tänkte jag förära er med ett riktig, härligt tradionellt egofoto. Senare (när jag orkar) kommer jag bifoga en bild på mitt alter ego, som inte - trots vad som sas på svenska redovisningen idag (vill inte hänga ut någon i min o, så populära blogg, så jag nämner ina namn) behöver vara en superhjälte.

Mitt alter ego heter Georgina och bor i en sopptunna.
(Hey Erik and George, this is for you guys. I'm just adverticing for our golden trashbin-city, we need more citizens there, you know, for the annual garden-party. Starting this year)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0