Stay off drugs, kids. Annars kanske ni blir offer för Det Naturliga Urvalet.


Vissa låter bli skriva inlägg när dom inte har något vettigt att säga  -  annars kanske borde.
Jag skulle vilja placera in mig själv i grupp ett - men tyvärr är inte fallet så.

Åh, jag har inget att skriva om. Inga hjärnceller kvar, förstår du.
Varje gång du dricker alkohol dör X-antal hjärnceller, men det märks ingen större skada så länge du inte dricker mycket, och regelbundet. 
                                                 (Either way, I'm screwed.)

Men det är dom svagaste hjärncellerna som dör först. Det naturliga urvalet. Som alltid och överallt. Vilket betyder att man borde bli smartare av alkohol. För precis som med vattenbufflar och andra djur som måste fly snabbt, bli kvickare, bli starkare som grupp, så dör de svagaste i gruppen.
                                               Detta för att säkra gruppens överlevnad och flexibilitet.

Alltså är det en bra sak att de svagaste hjärncellerna dör, eler hur?



Jag har svaret på mitt egna påstående: NEJ
Stanna undan för alkoholen, ungdomar. Det ska jag göra i framtiden. Jag har sett vad den gjort med mig - mina vänner - min familj - och det är inte naturens urval. Den starkaste överlever inte alltid.

 Und auf unserer linken Seite können Sie eine riesige Wand sehen.



Kommentarer
Postat av: matefories

älskar dig puss

2008-05-07 @ 16:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0