Barack Obama

...vann. Som jag hade hoppats på. Jag valvakade med Filip och Fredrik inatt. Jag är med i tre stycken Support Obama-föreningar. Och han vann. Som den 44e presidenten i USA, och den 1a svarta presidenten leder han nu över McCain med ca 200 delegater! And let it ring from every top and every hill in all the states: Obama for president!

I all den glädjeyra som jag känner nu, måste ni ändå ha i åtanke att:
1) Homoäktenskap är fortfarande inte godkänt - Obama säger NEJ
2) Han är en inrikespolitiker, precis som George W Bush.
Hur skulle Obama reagera om Nine Eleven återupprepar sig?

OBAMA! OBAMA! OBAMA! Tell ye your children: America is once again a free(-er) country!:)

Kommentarer
Postat av: smula

höll oxå på obama... tror att han trots allt kan göra lite skillnad.



trevlig helg!

kram//smula

2008-11-08 @ 13:43:12
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0