Aint it a beautiful day?

Ta vara på det här inlägget, för det är det sista meningslösa inläget som jag kommer skicka ut i cyberrymden. Nu är jag igång igen! Mer intressanta Sophia-inlägg till folket! Mer egoförlösande intressedispyter! Mer... Kärlek! (haha, åh Tomas DiLeva, du kommer nog för alltid vara en liten röst i mitt öra, en mental dammråtta:)

Såhär lycklig har jag inte varit på länge... Inte på så länge som jag kan komma ihåg?
I've got my mojo runnin for me, an life is smiling.

Jag sitter i min säng, utvilad (efter 2h sömn på soffan, omgärdad av en dröm som handlade om en helikopterfärd, en delfin och en studsmatta), nyuschad och ätandes Ballerina och mjölk. Lyssnandes på en skiva som Lisen brände till min fest, och sneglandes ¨på Desperata Hemmafruar.

Det gör inte något att vissa tangenter på mitt skrivbor inte fungerar, efter att jag har tappat sesamfrön under mina långa plinka på datorn/äta medans-sessioner. Det gör ingenting att det är just Desperate Housewifes på TV, en påkostad skitserie som alltför många idioliserar, för att de är rädda att ta tag i sina egna problem... Eller helt enkelt har dålig smak på TVprogram.

Som svar ¨på Eriks fråga (jag saknar dig, min älskade uteliggare) snart kommer nytt material! Jag vet att jag sagt et förut, men nu menar jag det också! Wunderbar, ja? För nu sprudlar jag!

puss!


Kommentarer
Postat av: Erik

naw <3

2008-10-21 @ 23:35:13
URL: http://cottagecheese.blogg.se/
Postat av: Sara.

Kolla in min blogg, kommentera gärna:)

ha en trevlig kväll!

2008-10-21 @ 23:38:13
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du vackra människa!

Skulle du vilja ha gratiskläder ifrån H&M eller Gina Tricot?

Allt du behöver göra är att klicka in på länken här nedan och bli medlem. Hur lätt som hellst. ALLT är gratis, ingen smygkostnad alls!.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=6935

2008-10-21 @ 23:40:06
Postat av: smula

du har ett så underbart skriftspråk! i just love it! så kom inte på tanken att sluta blogga... nono...



ha de fint!

//smula

2008-10-22 @ 04:40:12
URL: http://smula.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ful du är

2008-10-31 @ 10:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0