JAG TAR TILLABAKA

Det var inte mitt sista inlägg! Förlåt! Jag kommer fortsätta blogga!
Snart kommer ett nytt superintressant inlägg!


Förlåt förlåt, tusen gånger förlåt!
Jag kan helt enkelt inte sluta, att blogga är min drog.
Som sagt, jag är en blogaholic. (Bloggalist på svenska)
Något som jag inte ens vill äta Antabus mot! Att blogga... Att leva...
(Lögn: Att blogga är att visa för andra att du har ett liv, även om du kanske inte har det.)

PUSS OCH KRAM
IMORGON SKA JAG SKRIVA NGT INTRESSANT

Kommentarer
Postat av: Emelie

Varför ville du sluta blogga då?

2008-10-06 @ 09:14:41
URL: http://petracharlotte.blogg.se/
Postat av: BX

Åh, va glad jag blir! Puss

2008-10-07 @ 18:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0