I'm having a bit of a crisis

Jag går och lägger mig tidigt. Typ nu. Ja, precis nu. Godnatt.


This is how much I care about mammas försök att få mig att städa mitt rum.
Oh just det, jag har klippt mig.

Imorgon får ni bra inlägg igen, jag är lite ringrostig efter helgens icke-händelser.
Japp, det är rätt, Sophia har inte gjort ett skit den här helgen. Suttit hemma och samlat navelludd. Typ. Nej, det låter alltför osannolikt för att vara mig. Och alltför roligt. Jag har sprungit tio varv runt huset med småttingarna - WOHO! :)

Vi ses imorgon, OK?
Älskar er för att ni fortsätter läsa min blogg, trots min nuvarande icke-effektiva tillstånd.

Kommentarer
Postat av: elle

okej:)

2008-09-02 @ 15:39:55
URL: http://typisktelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0