That'll do Meg.

Åh vad coolt. Ett helt oskrivet blogginlägg. Det är en otrolig känsla att så den vita skärmen fyllas med ord, bokstäver, kombinationer... Haha, nej men hej så Strindberg-pretto jag låter - hihihi.

Författartipps: Hjalmar Söderberg

En helt obegripligt fenomenal författare, som satt berättelser som Doktor Glas och Förvillelser på print. Hans levande sätt att beskriva färger, känslor och personer är helt otrolig. Läs:

Hon hade i början en ansträngt städad min och kastade då och då en skygg blick på en stor, blekgrön orkidé, som Hall hade i knapphålet, och vars underliga former nästan skrämde henne. Den tycktes henne likna ett levande djur mera än en blomma, något sällsynt och ljusskyggt vattendjur, som nyss blivit uppfiskat ur havets grönaste djup.

Detta var alltså en hyllning (?) alt. beskrivning av färgen grön.

Detta var ett av mina mer träaktiga inlägg.
Har jag blivit tråkig? (välkommen till gymnasiet...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0