Patriot rakt in i hjärtat

Jahaja, jag har alltså blivit Utmanad. Inte så mycket "Fångarna på Slottet" som jag hoppades på, men en trevlig utmaning. Jag ska försöka ta utmaningen på ett seriöst och moget sätt, och håller tummarna för att ni inte kommer somna mitt i fråga två, vilken verkar vara den mest intressanta och fantasi-eggande.

Regler: Svara på alla frågor nedan, välj ut fyra personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar och be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.


1. Vilken mat äter du ofta? 
Skolmat. Varför? För att det är så fantastiskt god, smaklökarna orgasmerar av lycka... Hihihi.


2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av?

På min mammas uppmaning sköter jag alltid disken, vart vi än äter. Inte på restaurang då, det skulle vara lite konstigt. Men annars så. Jag är så lycklig över min livsuppgift! (hihi)

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Haha, vilken fråga! "Jag brukar hänga uppochner i mitt vardagsrum och skriva med min svans".

4. Köper du ofta triss? 
NEJ. Jag vägrar stödja företag som har tagit så många människors liv! Efter att ha jobbat på en mack i 4veckor, och sett dessa galna katt-tanter kommer in, dag efter dag, och spenderar åtskilliga 100-lappar på triss och keno, V75 o.s.v.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Marocko, när jag var liten. Kulturkrocken mellan smällfeta svenskar och svältande vattenmän fascinerade mig.

6. Vilken TV-kanal tittar du på mest? 
Jag tittar inte på TV! Ha! Det här måste varit världshistoriens tråkigaste svarsblankett att läsa! Att fylla i var den ganska skaplig.

Nu utmanar jag:
http://nioetta.blogg.se
http://lifeoflowlow.blogg.se
http://petracharlotte.blogg.se

Detta gör jag för att vara patriotisk gentemot bloggsfären. (bilden med)
Kramar


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för utmaningen ...tror jag :)

Ska ta tag i att när jag kommer hem från jobbet :)

2008-09-22 @ 06:41:34
URL: http://petracharlotte.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEH du får väl inte ens köpa triss, jag skulle typ vart beroende annars :P

haha fattar inte men jag fastnar alltid framför din blogg då jag inte har annat (läxor) att göra :D

2008-09-24 @ 22:47:20
Postat av: carl johan tidelius

postat av mig Î (pil upp) :P

2008-09-24 @ 22:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0