Jag lägger fötterna på kudden och nyper mig i örat; "Det är verkligt"

Jag vet inte varifrån bilden är. Förlåt. Jag har tagit den illegalt.
(Med byrokraterna inkräktandes i piraternas hamn vet jag inte vad som är legalt och illegalt på Intranätets bomark. Jag kan inte längre skilja på AFK, IRL och Verkligheten. Vad gäller var? Och vem har rätten att bestämma det?)


Du är som jag, Jag känner inte heller någonting

I månader har jag gått runt i en gråzon, mellan Ingenting och Ingenting. Ett Ingenmansland av Inga känslor. Men så ikväll. Räddningsbåtens lantärnor väckte mig ur dvalan, och havet förvandlades till ett moln av röda rosenblad. Jag vet att du hatar röda rosor. Du vill att livet ska vara en enda stor begravning, men I've got some news for you kiddo: Så är det inte. Även vi som inte kan känna någonting känner någonting. För någonstans under alla armeringar och under allt pansar så finns ju vi. De som älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0