En flykt mot varmare stränder

Alla fina främlingar.

Nu byter jag bloggadress. Jag känner inte att jag får den anonymitet jag behöver för mitt kreativa tänkande ska kunna frodas, på byebyebirdie. Adderat med att namnet Bye Bye Birdie är otroligt ogenomtänkt och fånigt. Vad tänkte jag? (Att det var ett roligt bloggnamn som jag ville kapa innan någon annan gjorde det.)

Men jag kommer självklart fortsätta blogga. På en annan adress.
Maila mig: [email protected] och jag mailar er min nya bloggadress.
För att försökra mig om att Ni inte är någon av de personer
som bidrar till att jag nu måste byta bloggadress ber jag er att:

1) Skriva namn om jag känner Er
2) Skriva Er bloggaddress om jag inte känner Er.

Det är endast min mor, min far och en annan person som jag vill förhindra vidare läsning av min blogg. Och Ni är antagligen inte en av dem.
Många pussar och kramar från Sophia.
Vi ses snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0