Arden


Jag saknar dig redan, jag vet inte vad som hände.

Som ett ofantligt moln av ord, och du tittar på. Jag slår och jag slår och jag slår, men hålet i molnet blir aldrig tillräckligt stort för dig att krypa in i. Det drar ihop sig, sluts samman. Precis som jag. För ju längre jag befinner mig utanför din närvaro, ju längre bort kommer jag. Det är en kamp mot Omöjligheten.

(Jag trodde aldrig att jag skulle skapa mig själv en dödsfiende, men här sitter jag ändå).

Poesi lockar dig kanske tillbaka. Jag har inte så mycket annat att erbjuda. Porr, kärlek och chips. Allt har blivit så kommersiellt. Jeans sitter på den vanliga luffaren, och jag är instängd. Det finns ingen originalitet i ett samhälle som strävar efter just det.

Orden i molnet håller mig vid liv, det är vad de säger mig.
Men jag vet att för varje bokstav jag sväljer blir jag mer och mer enfaldig, tillslut kan jag inte skilja Coca-Cola från Sprite, gatsten från asfalt, vackert från fult. Jag önskar att jag var någon du kunde älska, men inget pris ligger inom räckhåll, och jag har hört att du gillar sådant. Orden har sagt att de är allt jag har kvar. Trögtänkt. Men jag orkar inte vara som de, jag orkar inte tänka själv.

Plums. Jag svalde betet.
Jag är min vana trogen

ARDEN

Gender: Masculine & Feminine

Usage: English

Pronounced: AHR-dən

From an English surname, originally taken from various place names,
which were derived from a Celtic word meaning "high".

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar skarpt din nya bloggstruktur. Håll kvar i den! Biz

2009-03-20 @ 10:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0